Kunnen we je helpen?
De bestelling bevalt niet, wat nu?
Het kan natuurlijk eens voorkomen dat een artikel om een of ander reden niet bevalt, dat is geen probleem. Je kunt je bestelling vrijwel altijd binnen 30 dagen na ontvangst retourneren.
Op maat gemaakte artikelen en artikelen die naar specifieke wensen zijn gemaakt, zijn uitgesloten van retourrecht. Denk hierbij aan gestoffeerde meubelen, en tafels die op maat zijn gemaakt.
Op maat gemaakte artikelen en artikelen die naar specifieke wensen zijn gemaakt, zijn uitgesloten van retourrecht. Denk hierbij aan gestoffeerde meubelen, en tafels die op maat zijn gemaakt.
Hoe retourneer ik een artikel?
Je kunt contact met ons opnemen via info@gerritsmainterieur.nl. Geef aan welke producten je wilt retourneren, en vergeet het ordernummer niet te benoemen.
Wij sturen je een e-mail een PostNL verzendlabel waarmee je kosteloos kunt retourneren bij een willekeurig PostNL-punt. Het artikel dient vanzelfsprekend wel in geheel originele staat naar ons geretourneerd te worden, inclusief de bijhorende verpakking.
Het aankoopbedrag wordt doorgaans binnen 3 werkdagen teruggestort. De retourkosten, een bedrag van € 7,95, wordt in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
Wij sturen je een e-mail een PostNL verzendlabel waarmee je kosteloos kunt retourneren bij een willekeurig PostNL-punt. Het artikel dient vanzelfsprekend wel in geheel originele staat naar ons geretourneerd te worden, inclusief de bijhorende verpakking.
Het aankoopbedrag wordt doorgaans binnen 3 werkdagen teruggestort. De retourkosten, een bedrag van € 7,95, wordt in mindering gebracht op het terug te storten bedrag.
Waarom hanteren jullie retourkosten?
We doen ons best je van uitgebreide productinformatie te voorzien, en hebben gespecialiseerde collega's die klaar staan om je te helpen bij het maken van de juiste keuze.
In het geval dat het product dat je hebt besteld toch niet aan je verwachtingen voldoet, vragen we je - ook met het oog op duurzaamheid - om de retourkosten van € 7,95 wel zelf te betalen. Deze kosten zullen we in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
In het geval dat het product dat je hebt besteld toch niet aan je verwachtingen voldoet, vragen we je - ook met het oog op duurzaamheid - om de retourkosten van € 7,95 wel zelf te betalen. Deze kosten zullen we in mindering brengen op het terug te storten bedrag.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
De levertijd verschilt per product. Op de pagina van het desbetreffende product staat een levertijdindicatie.
Producten die op voorraad zijn (inclusief showroommodellen) worden doorgaans dezelfde dag nog via PostNL verstuurd. Een uitzondering hierop zijn grote producten (banken, stoelen, tafels, grote spiegels, etc.). Deze worden op afspraak door onze eigen bezorgers bezorgd, zij nemen telefonisch contact op om een bezorgafspraak in te plannen.
Producten die op voorraad zijn (inclusief showroommodellen) worden doorgaans dezelfde dag nog via PostNL verstuurd. Een uitzondering hierop zijn grote producten (banken, stoelen, tafels, grote spiegels, etc.). Deze worden op afspraak door onze eigen bezorgers bezorgd, zij nemen telefonisch contact op om een bezorgafspraak in te plannen.
Kan ik mijn bestelling afhalen?
Laat je een bestelling echter liever ergens anders afleveren of kun je niet aanwezig zijn op het moment van bezorging? Dan kun je er ook voor kiezen om de bestelling bij een PostNL-ophaalpunten te laten bezorgen. Denk bijvoorbeeld aan een Albert Heijn, Primera of Bruna. Dit geldt vanzelfsprekend niet voor grote meubels (banken, stoelen, eettafels, ...).
Het is ook mogelijk om een bestelling kosteloos op te halen in onze showroom (Assen).
Het is ook mogelijk om een bestelling kosteloos op te halen in onze showroom (Assen).
Kan ik zakelijk bestellen?
Ja, het is mogelijk om zakelijk te bestellen. Tijdens het bestelproces is het mogelijk om bedrijfsgegevens op te geven. Voor grote zakelijke bestellingen en projectinrichting, verwijzen we je graag door naar onze Zakelijk-pagina.
Neem contact op
Heb je advies nodig, of heb je een vraag die niet tussen de veelgestelde vragen staat? Neem gerust contact op, en we helpen je graag verder.
- Telefoon: 0592 - 313 477
- E-mail: info@gerritsmainterieur.nl
- Of kom langs in onze showroom (Assen).
Bekijk onze openingstijden.